פרסום בפייסבוק – האם זו שיטה שדומה לגוגל אדוורדס? קצת פרטים מהקמפיינים שלי

פורסם: יולי 13, 2011 ב-Google, פייסבוק
תגים: , ,
גוגל נגד פייסבוק

שוב אהלן לחמשת הקוראים שלי (היי אמא, אני לא עונה לטלפון כי אני עסוק מדי, אכלתי כבר היום 😉 )

אני רוצה לשתף אתכם בקמפיינים שאני מריץ בפייסבוק ואולי גם להגיע לתובנות כלשהן כי גיליתי כמה עובדות די מעניינות בהקשר של פרסום בפייסבוק ומה ההבדלים ואם יש בכלל מגוגל אדוורדס…

טוב האמת היא שעדיין לא הבנתי מה הבעיה לעזאזל של פייסבוק, אני אציג לכם כמה בעיות לא מובנות שעולות בזמן ניהול הקמפיין שאותי אישית רובן משגעות עד עכשיו שאני כבר עמוק באמצע הקמפיין…

אני יכול לומר שהקמפיינים שלי ממוקדים על נישת התכשיטים, קהל היעד הוא מחו"ל בלבד.

מה הדבר המרכזי שאנחנו יודעים על פרסום בפייסבוק?

ישנו דבר אחד מרכזי במיוחד שאני מעריך שכולנו יודעים ומכירים אותו, מודעים לסכנה שבו אבל עדיין אנחנו חוזרים על טעות מסויימת שגורמת לנו בסופו של דבר לאבד כסף !

פייסבוק בניגוד לגוגל אדוורדס לא נותנת לך את האופציה שקהל היעד יגיע אלייך לפי בקשה שלו, אלא אתה מגיע לקהל היעד שלך ומנסה קצת להפריע להם, מעיין סוג של חדירה לפרטיות, תארו לעצמכם שישנה חבורת בנות שקבעו להיפגש בבית קפה ביום מסויים ולדבר על החולצת קסטרו שכל אחת מהן קנתה ובכלל על האופנה של קסטרו, אני נכנס לבית הקפה ומתיישב לידן ללא כל הזמנה מצידן, ותוך כדי השיחה שלהן אני נכנס להן בדיבור ומציע להן לרכוש את החולצות הכי אופנתיות של קסטרו במחיר מציאה… איך הייתם מגיבים אם הייתם במקום הבנות? אני מאמין שהתגובה הראשונה שלכם תהיה – מה הבעיה? דיברו על קסטרו, באת אליהן עם הצעה בלעדית שרלוונטית אליהן במיוחד, אז למה שלא יקנו?

אוקיי… זו הטעות, שאני עדיין מנסה להבין אותה לעומק ד"א. בניגוד לגוגל אדוורדס שמציג אותי למי שמחפש אותי, כלומר אם אחת הבנות תחליט במהלך הפגישה בבית הקפה שהיא רוצה לרכוש חולצה של קסטרו פתאום, ואני אעמוד מעבר לפינה עם שלט "חולצות של קסטרו בזול" אז כמובן שהיא תיגש אליי ותקנה גם, ככה זה הרעיון של גוגל אדוורדס,אבל בפייסבוק זה קצת שונה, בואו נחזור רגע לבנות בבית הקפה, אני נכנסתי להן בשיחה והצעתי להן לרכוש חולצות של קסטרו. יש סיכוי שלפחות אחת מהן תגיד לי – מה אתה מתערב בכלל? מי אתה? אני לא רוצה לקנות כלום כרגע, או במקרה הכי גרוע זה שאחת הבנות תגיד – בוא נראה את החולצות ואחר כך אני אחשוב על זה, תן לי את הכרטיס ביקור שלך…בפועל היא לא רכשה אבל ביזבזה לי זמן בלהראות לה את החולצות שלי. אותו הדבר בפייסבוק, יש יותר סיכוי לקליקים שיגיעו אבל פחות המרות. אני לא אומר שאין המרות, אני כן מצליח לשמור על רווח די יפה מהקמפיינים שם.

אבל חשוב להבין שהצפי ל CTR הוא אחד הנמוכים שתראו…

טוב אני לא רוצה לזיין תשכל אז אגש לקמפיינים שלי, ראשית כל אני פועל לפי כלל אצבע, ברגע שאני רואה שקמפיין הופך ללא ריווחי אני מייד מוריד אותו, אין הרבה מה לשפר כמו באדוורדס חוץ מלערוך את המודעה בסגנון כתיבה שונה, להחליף אולי דף נחיתה ולשחק עם קהל היעד… זו לא ממש סטטיסטיקה שאפשר לסמוך עליה. (אני מדבר ספציפית על קמפיין ששולח את המשתמשים אל דף חיצוני ולא לעמוד בפייסבוק אז אין לי איך לבדוק גילאים וכדו')

בפייסבוק כל מודעה היא בעצם האד גרופ שלך, כל מודעה מתמקדת על קהל יעד שונה לפי בחירתך. הרמתי קמפיין, והתחלתי לייצר את המודעה הראשונה שלי ואלו השלבים ומה שעשיתי:

  • בחרתי דף נחיתה ברור,ידידותי ומכירתי.
  • חיפוש קטן בפייסבוק כדי להבין את המתחרים + חיפוש בגוגל כדי לקחת דוגמאות מהפרסומות שם והרכבתי לעצמי טייטל ומודעה שנראים די טוב ויוצרים חשק להקלקה.
  • בחרתי תמונה מאתר היעד, אחת שמאוד ברורה וממחישה בבירור את המוצר שאותו בחרתי למכור (התמונה בפייסבוק היא מאוד קטנה לכן צריך להשקיע בתמונה שתהיה ברורה מספיק)
  • בחרתי את ארצות המיקוד שעליהן ארצה לפרסם – ארה"ב, קנדה, בריטניה ואוסטרליה. כל הדוברי אנגלית. חשוב לציין שזה נעשה ע"י סטטיסטיקה מתוך האתר שלי, מאיזו מדינות יש הכי הרבה כניסות ומכירות.
  • בחרתי תחומי עניין רלוונטים לנישה ולמוצר הספציפי שאותו בחרתי להציג באותה המודעה – שעוני רולקס. בכוונה בחרתי מספר מסויים של קבוצות אוהדים של שעוני רולקס והגעתי לבערך 40000 איש שיראו את המודעה. יותר מדי זה יותר מדי קליקים ללא המרה = הפסד גדול של כסף.
  • נתתי ביד ראשוני להתחלת הקמפיין,בנוסף הקצבתי תקציב יומי ואמרתי יאללה נתחיל לראות מה זה מביא, ולאט לאט נשחק עם זה כדי לשפר.
כך החל לו הקמפיין הראשון (כרגע יש כבר מעל 10 אבל בחרתי לפרט דווקא על זה של שעוני הרולקס כיוון שהוא הכי מעיין, אותי בכל אופן)
האמת שבהתחלה הוא הביא מכירה אחת ביומיים, הייתי די מרוצה, שמתי לב שאני לא משלם יותר ממה שאני מכניס ואז בעצם התחלתי לפתוח קמפיינים אחרים באותה הנישה ופה התחילה הבעיה…
לפתע שמתי לב שכבר שבוע שאני לא מוכר, אז ביצעתי את השינויים הבאים:
  • ערכתי את המודעה מחדש, שיניתי את התוכן ואת ה CALL TO ACTION
  • שיחקתי טיפה עם הגילאים שהתמקדתי עליהם, העלתי את טווח הגילאים למ-22 ומעלה
  • צמצמתי במעט את תחומי העניין של קהל היעד שלי כדי להיות יותר ממוקד ולחסוך בקליקים מיותרים שלא ממירים.
  • העלתי במעט את הביד
  • ובנוסף, פתחתי מודעה די דומה עם קונספט שונה, תחומי עניין דומים אך שונים וגילאים אחרים – מ19 ומעלה. הביד שנתתי פה היה אותו הדבר.
עכשיו, לפתע שמתי לב לשני דברים משונים. קודם כל שמתי לב לכמה אנשים חברים בקבוצות של תחומי העניין שבחרתי לבין כמה שפייסבוק מציג לך.
אלו קבוצות שעונות לשם ROLEX ומספר החברים בהם. היו עוד הרבה קבוצות למטה עם פחות מ1000 חברים כל אחת
זה מה שפייסבוק הציג לי במודעה הראשונה על המילה ROLEX
אני יודע אתם בטח תחשבו שכנראה אלו מספר האנשים רק מהארצות שבחרתי שחברים בקבוצה, או שבחרו  שפייסבוק לא יציגו להם מודעות, אבל מה באמת הסיכויי לזה? שימו לב לכמות החברים בקבוצות. טוב על זה לא נתווכח זו דעה שלי בכל מקרה.
האם פייסבוק בוחרים קבוצה אקראית עם אותו שם שציינתי (ROLEX) בתחומי עניין ומציגים רק את החברים בה? או שמא הם עודים שקלול מסויים? אולי השקלול הוא לפי אוסף של כל החברים הפעילים בממוצע מכל הקבוצות יחד?
אין לדעת !
הרצתי את שתי המודעות במקביל, הראשונה שיצרתי קיבלה שוב יותר קליקים והניבה הכנסות יפות ואילו השנייה בקושי שקיבלה חשיפות, בנוסף העליתי את התקציב היומי כך שאוכל לקבל מספיק קליקים משתי המודעות ולעמוד בתקציב. אך הפלא ופלא זה נמשך…
מודעה אחת מקבלת קליקים וגם עושה מכירות אך השנייה בקושי זוכה לחשיפות ובטח שלא למכירות…מוזר לא?
עוד דבר מוזר הוא שניסיתי להוריד כל יומיים בידים, ז"א התחלתי בביד די גבוה והחלטתי שכל יומיים אני אוריד אותו בכמה סנטים כדי למדוד אם זה משפיע לי על הקליקים או שמא דווקא כן יעבוד וימשיך להזרים לי קליקים באותה מידה (ככה עשיתי באדוורדס ורציתי לדעת אם פרסום בפייסבוק דומה מבחינה מערכתית לגוגל אדוורדס)
האמת שראיתי משהו שונה בהצעות על הבידים שפייסבוק נותן, אני מדגיש, יכול להיות שיש לזה הסבר מוכר ושאני מעלה פה שאלה\טענה טיפשית אבל בכל מקרה אני מעדיף לציין את זה כיוון שלא מצאתי שום דבר שקשור לזה ברשת !
שימו לב להצעה לביד שפייסבוק נותן לי כאן
צילום מסך מההצעה לאחר תקופה שההצעה לביד היתה גבוהה יותר ! חבל שאין לי צילום מסך מתחילת הקמפיין, בכל מקרה שימו לב לתמונה הבאה.
שני צילומי המסך האלו הם מאותה מודעה, אותו הקמפיין !
לא ברור לי איך שבתוך עמוד העריכה של המודעה יש לי ביד כלשהו שפייסבוק מציעים, וכשאני יוצא מעמוד העריכה ומסתכל על המודעה שלי מבחוץ פייסבוק נותנים לי ביד שונה.
קרה לכם? קורה לכם?
אני מציין שוב שכל זאת והתמונה הראשונה מציגה שפייסבוק מציע ביד התחלתי של 0.71, כשהתחלתי את הקמפיין הביד ההתחלתי היה מעל ל $1.
אני יודע שאותו הדבר של הורדת בידים פעם בכמה ימים בסכום מאוד קטן כן עובד בגוגל אדוורדס, ניסיתי את זה בפייסבוק ווואלה גם כאן עבד…
אני אנסה למצוא עוד דברים מוזרים או שיטות שמייעלות את הקמפיינים, מקווה שלחלק משבעת הקוראים כאן (עלינו למעלה בעוד 3 חחח) יש אולי מה להגיד בנושא .
Benjamin Coloto
מודעות פרסומת
תגובות
  1. Yaniv הגיב:

    כמה דברים שמנסיוני עובדים בפייסבוק :

    – תעשה יותר חתכים לפי דמוגרפיה : תריץ את אותו המודעה לגילאי 22-25, 26-30, 30-35 וכו'לפי נשים וגברים ולפי מדינות – תמצא את הקבוצה שממריה הכי טוב ותתמקד בה.

    – כמו באדווארס, תתנסה המון סוגי קופי שונים.

    – גישה יצירתית : בזמן באדווארדס הוא דיי ישיר, כלומר אתה מטרגט מילות מפתח. בפייסבוק יש המון מקום ליצרתיות. אתה מחפש לקוחות לרולקסים? תבנה פרופיל פרסונה של הלקוח האידיאלי וטטרגט אותם "בסיבוב" (כמובן שהמידע שמתקבל מהחתכים הדמוגרפים יעזור לך הרבה בזה)
    לדוגמא : פרסונה 1 – מוטי קנה שבוע שעבר שעון רולקס, מוטי הוא איש עבודה, הוא נמצא במשרד מהבוקר ועד הלילה, כבר 15 שנים שהוא הוא מביא הביתה משכורת מאוד מכובדת אבל לקח לו המון זמן להתחיל להנות מהמעמד של "איש עשיר". של בשנה האחרונה הוא התחיל להשקיע בעצמו ולפתח תחביבים חדשים שמתאימים לאיש "במעמדו". הוא עושה עכשיו רשיון לסירה, משחק גולף בקסיריה פעם בחודש (הוא לא נהנה מזה, אבל לפחות שם הוא מוצא אנשים במעמדו שאפשר לתכנן איתם טיסה לסופ"ש בספארי באפריקה) והוא חושב לעשות אולי קורס טייס. פתאום כל החברים החדשים מסביבו לא מפסיקים לדבר עם רולקס, גם מוטי רוצה אחד! החיים הטובים!

    אז איך אפשר להגיע למוטי? אולי הוא עובד הייטק? תטרגט חברות הייט טק ספציפיות. הוא אוהב את החיים הטובים? טטרגט אנשים שאוהבים טייס, גולף ושייט.

    והדבר שהכי מעצבן בפייסבוק – בצורה עיקבית, פייסבוק מציגים לי כמעט פי שתיים הקלקות ממה שאנאליטיק מראה… למרות שזה ממש מעצבן, עדיין ברוב המיקרים זה שווה את זה, זה פשוט נהיה ממש חשוד.

    בנוסף, פייסבוק דיי אומללה בכל מה שקשור לחשיפות – היא מחליטה לבד ולפעמים דיי שרירותי איזו מודעות להריץ יותר ואיזסה פחות, כמו באדווארדס הכל מסתכם בCTR, בגלל זה חשוב לסגמנט את הקבוצות שאתה מטרגט ולמוצא את הקבוצה עם הCTR הכי גבוה.

    • seocoloto הגיב:

      תודה רבה על ההשקעה בתגובה יניב, אתה צודק ואני באמת חשבתי על לטרגט כל מיני קבוצות שונות ולאו דווקא קבוצות של שעונים וכו'…
      אך עדיין העניין עם הבידים הלא ברורים שפייסבוק מציגים לך זה עניין מטריד והמודעות שחלקן כן נחשפות וחלקן לא…
      אולי מתישהו מישהו בפייסבוק ישים לב וינסה לייעל את המערכת, אך כל עוד יש כסף שנכנס אז למה לייעל? בדיוק כמו העניין של השכר דירה בת"א 🙂

  2. Oded Frommer הגיב:

    היי,

    מנסיוני, מודעות שלא מקבלות צפיות – פשוט תעלה אותן שוב. פייסבוק מחליט בורה שרירותית מה להציג ומה לא.

    אל תתרגש מהצעת הביד של פייסבוק. כל קשר שלה למציאות הוא מקרי בהחלט.

    בניגוד לגוגל – תתחיל בבידים נמוכים ותעלה אותם עד שתקבל צפיות. אם אתה לא מקבל צפיות אז תעלה את המודעה שוב. אין כאן מקום לאופטימיזציה של הביד, שכן אורח חיים של מודעה הוא במקרה הטוב שבוע.

    מנסיוני (#2), להתמקד בקבוצות עובד במאות אחוזים טוב יותר מאשר התמקדות בקהל שעשוי להיות רלוונטי.

    עודד

    • seocoloto הגיב:

      האמת שאתה גם צודק, אבל אין שיטה מוחלטת בפייסבוק וזו הבעיה, אני מריץ שם הרבה קמפיינים שונים באותה הנישה אבל כל פעם בכל קמפיין יש את המודעה שהיא זו שלא זוכה לשום חשיפה… והאמת שיש לי מודעות שמחזיקות לי הרבה יותר משבוע שאני רץ איתן והן מביאות לי אחלה מכירות. אבל שוב, פייסבוק לא נותן לך כלים לשימוש ומדד עקבי כמו גוגל. וזה מתחיל לעצבן.

  3. זעטוט זב חוטם הגיב:

    פוסט חביב ויש לך אתר חביב בהחלט. (ד"א עלית כבר לשמונה קוראים! מזל"ט!)
    אספר לך סיפור, קודם כל אני נער צעיר..
    אתמול הכנתי דף מטרות שהמטרה הסופית היא להרוויח 10$ ביום עם השקעת זמן מינמאלית ככל האפשר.
    בעמודת הדרכים שלי אחת המומלצות הייתה דרך קמפיינים בפייסבוק. (התנסתי בזה כבר לא מזמן עקב המדריך של "האח העשיר" והיו לי שתי מודעות: אחת קיבלה המרה יוקרתית יחסית אחרי 7 קליקים ואחרי זה עוד 15 קליקים ללא המרה אך נשארה ברווח והרדמתי אותה. השנייה קיבלה בערך 12 קליקים ללא המרה אז זרקתי אותה)
    [ד"א דווקא המודעה השנייה הייתה ממוקדת ככל האפשר עם קהל יעד קטן שממוקד ככל האפשר והראשונה היית לא ממוקדת חוץ מטווח גילאים ומין].
    בקיצור, כמה שעות אחרי שהכנתי את דף המטרות נתקלתי בפוסט שלך וקראתי אותו היום.. צירוף מקרים או… צירוף מקרים.

    טוב לא הייתה הרבה פואנטה בהודעה שלי, בכל מקרה אם למישהו יש רעיונות בשבילי (איך להשיג את המטרה שציינתי בתחילת ההודעה) אני אשמח לשמוע וגם אני מוכן לעבוד כמקדם אתרים מתחיל (פרסומת!) למילים קטנות אם מישהו מעוניין בזה…

    שבוע נעים לכולם,
    זעטוט זב חוטם.

    נ.ב-
    בבלוג של אסף פורסם איבוק של איך לפרסם בפייסבוק בעלות של סנט לקליק:
    http://www.pcdemon.com/2011/04/%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%9D-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%94-%D7%91%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%91%D7%95%D7%A7-%D7%91%D7%A1%D7%A0%D7%98-%D7%9C%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A7/
    לא קראתי את כולו אבל מההתחלה ניתן להבין ש-CTR זה שם המשחק.
    תהנו!

    • seocoloto הגיב:

      זאטוט זב חוטם מה אני אגיד לך, נראה שאתה בתכלס בכיוון הנכון, אתה מחלק את הקהל יעד שלך לכמה מיקודים במודעות שונות… אני בטוח שעם עוד קצת ניסיון אתה תצליח ללא ספק.
      אני באמת שדי שיפרתי את הקמפיינים שהאלו ואני אעלה בקרוב פוסט חדש שיפרט מה בדיוק עשיתי ומה הצליח ומה לא.
      בגדול, תחפש את המתחרים שלך ותראה מה הם עשו, ותנסה לעקוף אותם, לפעמים הם פשוט שמו ביד גדול ולא איכפת להם לבזבז על כל המרה פי 10 ממך, אז אולי זה לא ישתלם לך כל כך ותצטרך להתמקד על קהל אחר אך עדיין רלוונטי, תסתכל על זה כמו על לונג טייל.
      קהל יעד סופר ממוקד זו מילת המפתח התחרותית, וקהל יעד פלות ממוקד אך עדיין קרוב לאותה נישה בצורה עקיפה כלשהי, לונג טייל.
      תפעיל קצת מחשבה ותבין למה אני מתכוון פה והנה לך משהו נוסף שעובד.
      שבוע טוב אמיגו

  4. זעטוט זב חוטם הגיב:

    לא ממש הבנתי..
    מה זה מילת מפתח בהקשר של מודעות בפייסבוק? כותרת המודעה? הקבוצות?
    בכל מקרה,
    המודעות שלי קיבלו לחיצות פשוט לא ממש המירו..
    ואיך אני עוקב אחרי המתחרים שלי בכלל? (למרות שאני בספק אם יש מתחרים בכלל בתחום הראשון שפירסמתי).

    כמה ד"א-בים:
    -אני מפרסם בעברית קמפיינים של וויסל.
    -בארץ אין הרבה קבוצות למקד עליהן.
    – לא אמרתי שאני אחזור לפרסם בפייסבוק.. פשוט זה באופציות שלי אם תקרא את ההודעה הקודמת. גם הרבה לא ממליצים ממש ללכת לתחום אז וגם אין לי תקציב לבזבוזים (פחות ממאתיים שקלים נשארו לי לבזבוזים על זה כרגע למרות שאני יכול להשיג עוד), וגם אני לא ממש יודע מה לעשות אחרת.

    תודה על התגובה המהירה.

    • seocoloto הגיב:

      הכוונה ללונג טייל היא לא כותרות וכדו'…
      הכוונה הייתה לקבוצות עצמן.
      למשל אם אתה מפרסם בגדים של דיזל, מן הסתם שתרצה לפרסם בקבוצות של דיזל, ככה שכל האנשים שעשו לייק לקבוצות שעיקר נושאיהם הם בגדים של דיזל יראו את המודעה שלך, אבל יש מצב גדול שהמתחרה שלך זוהי רשת ענקית אחרת והם נותנים מחיר מקסימלי לביד, מה שאתה לא יכול לתת.
      לכן כשהתכוונתי לונג טייל, התכוונתי לקבוצות שיכולות להתעניין במוצר שלך אך אלו לא הקבוצות הישירות של דיזל. לדוגמא: קבוצות שעיקר נושאיהם הם אופנה מודרנית, יריד מעצבים, אולי אפילו מותגי בגדים זולים יותר כמו לדוגמא קסטרו ישראל, או פוקס שהחברים בקבוצות האלו אולי כן יתעניינו בבגדים של דיזל שאתה מוכר כי אתה מציע אותם די בזול יחסית.
      הקבוצות האלו היו אך ורק דוגמא, אין לי מושג אם הן באמת קיימות.
      אם אתה מפרסם בחו"ל, לדוגמא ארה"ב אז קודם כל כדאי שיהיה לך פרוקסי אמריקאי, כתובת אייפי של מיקום בארה"ב (פייסבוק הרבה פעמים מתעלמים מהנתונים בפרופיל שלך ומציגים לך מודעה לפי אייפי)
      דבר שני, תפתח פרופיל זומבי (מזוייף) של בחור\בחורה מאותו מיקום שאתה ממקד את המודעות שלך.
      לאחר מכן תצרף את אותו זומבי לקבוצות שעליהן אתה מטרגט את המודעות שלך (אם החלטנו לפרסם מודעה לאנשים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא בגדים של קסטרו ישראל, תעשה לייק על אותה קבוצה עם הדמות) ואז ככה תוכל לראות אם המודעות שלך מופיעות או לא ומי הם המתחרים שלך.
      תנסה לשים לב גם באיזו תדירות מופיעות המודעות שלך לעומת המתחרים שלך.
      עכשיו, אם אין לך תקציב אז אולי עדיף לוותר כי 200 שקל זה לא כסף.
      בינתיים תחסוך ובזמן שאתה חוסך תלמד.
      ד"א, אסף פרסם היום בבלוג שלו שיטה נחמדה לפרסום אפיליאציות בפייסבוק, זה לא פשוט כל כך אבל אפשרי אם בא לך להשקיע זמן.

  5. זעטוט זב חוטם הגיב:

    השיטה שאסף פרסם יותר מתאימה למכירת שעוני רולקס מאשר פרסום אפליקציות אבל לא משנה..
    בקשר לתקציב, קמפיין קטן וממוקד לא עולה כל כך הרבה ואמור להביא רווחים מהתחלה (את מוזמן לראות את המדריך של "האח העשיר" כדי להבין איך אני בניתי מודעות..).

    בכל מקרה אני שוב במבוי סתום ומייאש (לפחות עכשיו אני לא מבזבז זמן בקריאה כי כבר אין לי כח לזה אבל אני גם לא "מבזבז" זמן בעבודה).

  6. seocoloto הגיב:

    יכול להיות שאתה צודק, אני לא יודע בדיוק מה העלויות שלך לפי כל קליק, אצלי זה ממש יקר.
    לדעתי, אל תפחד, תהיה אמיץ ותבזבז קצת כסף,אם הפסדת כסף, לפחות הרווחת ניסיון, ואם הרווחת כסף, הרווחת פעמיים. מה שחשוב זה שתמיד תשנה שיטה כל עוד זה לא ממיר כמו שאתה רוצה עד שתגיע לקמפיין המושלם… אני מבזבז בהרבה יותר ממך ועדיין לא הגעתי לקמפיין המושלם, אולי שיפרתי אותו אבל עדיין יש לי מה לשפר…
    בנוגע למה שאסף פירסם, אני מכיר את זה כבר, הם מציעים לך להתמקד בעיקר על מדינות שהביד הוא נמוך לפי מה שאני זוכר,אני מתמקד על מדינות עשירות של דוברי אנגלית בעיקר… אז זה לא כל כך רלוונטי לי.
    מי זה "האח העשיר" הזה? איזה מדריך יש לו ואיפה אני יכול לקרוא אותו?

  7. זעטוט זב חוטם הגיב:

    בעיקרון זה שני סרטונים קצרים יחסית של הסבר.

    הנה הפוסט המקדים:
    http://www.findinweb.com/2011/03/%D7%9C%D7%A2%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%A1%D7%A3-%D7%91%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%9F-%D7%91%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%91%D7%95/

    ואתה מוזמן להרשם ולקבל את שלושת המודלים ביחד:
    http://www.findinweb.com/model/

    אם לא תקבל גם אחרי ההרשמה אני חושב שאני יכול לשלוח לך את זה פשוט..

    —-
    בהקשר הקודם,
    לא נראה לי חכם לבסס את הכנסתי על משהו שעולה כסף ומסכן כסף..
    ואני לא מוצא שום פתרון אחר בר ביצוע כרגע..
    המצב חרא.

  8. פרסום בפייסבוק זה לא בדיוק הדרך הכי טובה שיש ישנם עוד דרכים לעשות זאת כמו גוגל למשל,אבל ראשית אני חייב לציין ששניהם דרכים שונות ,משום שהפייסבוק נותן לי במת פרסום כמו שרשת חברתית נותנת,במובן של בוא תפתח קבוצה או הזמנה ,או שתכניס אותי כבר לקבוצה מבלי לשלוח לי הזמנה למרות שזו הדרך הפחות טובה לדעתי,ויש את עולם הגוגל שזה עולם שונה לגמרי ,פה כבר יש לחקור את המנוע חיפוש ואת האלגוריתם שלו ,וכמובן שזה כבר יותר גם לבעלי אתרים כבר.

    • seocoloto הגיב:

      באמת מעניין מה שאתה אומר… 😉

      אני מציע לך קודם כל לחפש בגוגל איך להשאיר תגובות ספאם בבלוגים מבלי לעורר חשד.
      פה לא הלך לך ממש, מצטער שיניתי את הלינק 😀

      • זעטוט זב חותם הגיב:

        ניסה לחפור ולצאת חכם 🙂
        אם הוא היה כותב "אחלה פוסט" היית מאשר את התגובה?

        נ.ב- בסוף לא חזרתי לעסקי הפייסבוק.. עברתי לנסות להשיג לידים ברשתות שותפים ישראליות ולהתנסות בקידום על אתר קטן שלי.. אם יש לך עצות בתחום או שתוכל לעזור לי להשיג כסף מהאתר שלי אשמח אם תיצור קשר.

      • seocoloto הגיב:

        אני אשתדל, למרות שאני ממש ממש עסוק בימים אלו.
        אני גם עזבתי כרגע את פייסבוק כיוון שהם העלו את הבידים ההתחלתיים שלהם החוצפנים האלה וגם סגרו לי את כל החשבונות בגלל פעילות לא כל כך חוקית…
        בכל מקרה אני מנסה קצת עכשיו כל מיני נסיונות ב Clickbank
        שלח לי מייל עם השאלה שלך אני בכיף אנסה לעזור

  9. זעטוט זב חוטם הגיב:

    אשמח לקבל את המייל שלך 🙂

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s